tarheeshel

ساخت وبلاگ

دفتر ترجمه

ترجمه چیست؟

ترجمه عبارت است از ارتباط معنا از یک زبان (منبع) به زبان دیگر (هدف). ترجمه به اطلاعات مکتوب اشاره دارد، در حالی که تفسیر به اطلاعات گفتاری اشاره دارد. هدف از ترجمه این است که با در نظر گرفتن تفاوت‌های فرهنگی و منطقه ای بین زبان‌های مبدا و هدف، لحن اصلی و هدف یک پیام را انتقال دهد.

دفتر ترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.
شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران با برخورداری از چندین سال تجربه موفق در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک، استفاده از تیم مجرب مترجمان رسمی به صورت مستقیم و بدون واسطه، صداقت و تعهد کاری، سرعت و کیفیت برتر ارائه خدمات با قیمت مناسب، که تنها بخشی از امتیازات ماست.
تیم ما برای ارائه خدمات ترجمه رسمی در تهران بسیار فعال است.
خدمات ترجمه اعم از غیر رسمی و رسمی، توسط ما به بهترین نحو ارائه می‌شود و رمز موفقیت ما در جلب رضایت مشتریان و عدم واسطه گری و در نتیجه ارائه ترجمه‌هایی با نرخ مصوب اداره امور مترجمان قوه قضائیه است.
سیاست اصلی ما این است که جنبه های حقوقی ترجمه رسمی را با تمرکز دقیق تطبیق دهیم . چرا که اولویت اصلی مدیریت، ارائه دهنده ترجمه حرفه ای قانونی است.

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت: 18:28

سازهای پاپ

اموزشگاه موسیقی شرق تهران

اموزشگاه موسیقی نارمک

ابزارهای مورد استفاده برای تولید موسیقی پاپ و یا بطور کلی سازهای پاپ ، گیتار، باس، پیانو، درام، تقویت کننده، سنج، ارگان‌های الکتریکی، پیانو‌های الکتریکی، صفحه کلید الکتریکی و صفحه کلید پخش پلی فونیک است.
گیتار در موسیقی پاپ رایج است. انواع گیتارهای مورد استفاده در این نوع موسیقی عبارتند از گیتارهای باس، گیتارهای آکوستیک و گیتار الکتریکی.

کلاسهای سازهای پاپ ، کلاسهای گیتار پاپ کلاسیک و گیتار الکتریک در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در روزهای سه شنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود.

اساتیدی که در این آموزشگاه موسیقی مشغول به تدریس هستند عبارتند از آقایان اخگر و بیات .

کلاس‌ها به صورت تک نفره وخصوصی برگزار می‌گردد.

چه سازی کامل است؟
تعریف های مختلفی از ساز کامل وجود دارد که به نسبت آن می تواند سازها متفاوت باشد.

در تعریف ساز کامل در موسیقی باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:
۱- از نظر وسعت صدایی
۲-از لحاظ تربیت موسیقایی
۳-از لحاظ همراهی با سازهای دیگر
۴-از لحاظ همراهی با خواندن
۵- از لحاظ سهولت جابجایی و حمل

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 105 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 13:19

بهترین وکیل در تهران

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی در تهران

موسسه حقوقی در میرداماد

انتخاب وکیل خوب از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی است.

موفقیت شانسی نیست مخصوصا در وکالت که جزء به جزء مراحل مهم و سرنوشت ساز است.

از آنجایی که این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی عموماً تمامی افراد به نوعی درگیر پرونده‌های قضایی می‌باشند، بدیهی است که همگان نمی‌توانند بر قوانین  تسلط یابند و این امر مقتضای عقل است که دفاع از حقوق خود را با انتخاب وکیل خوب و مجرب به او بسپارند.

نتیجه مهم ترین ملاک است؛ ولی با توجه به وضع اقتصادی موجود هزینه به یکی از ارکان اصلی زندگی روزمره تبدیل شده است و بنابراین بهترین وکیل در تهران، وکیلی است که هزینه ای مقبول دارد و پیشینیه ای موفق، هر وکیل در گذشته پرونده هایی داشته که موفقیت در آن ها باعث بالا رفتن تجربه اش شده است و این موفقیت‌ها ملاک بسیار خوبی برای پیداکردن وکیل خوب است، پس یک وکیل متبحر و عالی را از بین پرونده های گذشته او جست و جو کنید.

اگر اطلاعات حقوقی کافی ندارید، قبل از هر گونه گرفتن تصمیم اشتباه، اقدام و یا تنظیم دادخواست، با مشاورین موسسه حقوقی بین الملل صلح صدرا تماس گرفته و در مورد موضوع حقوقی خود مشاوره و مشورت بگیرید.

بهترین وکیل در تهران می‌تواند آسان‌ترین، کوتاه‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل‌های منجر به صدور رأی به نفع شما را پیشنهاد دهد.

مرکز پاسخ‌گویی مؤسسه داوری بین المللی صلح صدرا ( بهترین وکیل در تهران ) آماده ارزیابی اولیه پرونده‌های حقوقی و کیفری شما است تا با تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیلی متخصص، شما را راهنمایی کند.

بهترین وکیل در تهران دارای، تلفن و مشاوره حضوری و آنلاین می‌باشد و شما می‌توانید از این سه طریق با مشاورین و وکلای موسسه حقوقی صلح صدرا درتماس باشید.

موسسه حقوقی بین المللی صلح صدرا با داشتن تجربه‌ی وکالت در امور خانواده، وکالت در امور ارث و وصیت نامه، وکالت در امور حقوقی، وکالت در امور کیفری، وکالت در امور طلاق، وکالت در امور سرقفلی و… به مشکلات شما رسیدگی می‌کند.

برای همه کارهای حقوقی و قضائی شما بهترین و کارآمدترین راه‌ها را ارائه می‌دهیم.

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 13:14

ترجمه‌ قانونی معتبر

دفتر ترجمه 

دفتر ترجمه رسمی

اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.

 

سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.

 

ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجمه ی معتبری از اسناد مورد نیاز خود باشید.

ما یک دارالترجمه زبان هستیم ، تجربه ما در زمینه ترجمه به بسیاری از مشتریان در زمینه صدور گواهینامه کمک می‌کند.

ما برای هر سندی که برای ترجمه رسمی به ما واگذار می‌شود تعهد می‌دهیم که بیشترین تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر آن به‌کار بگیریم.

 

همه مترجمان معتبر ما دارای مدرک زبانشناسی هستند و روابط دیرینه ای را با همه مترجمان معتبر خود برقرار کرده‌ایم.

 

ما می‌توانیم خدمات ترجمه‌ای معتبر را برای همه اسناد شما ارائه دهیم.

 

ترجمه‌ قانونی معتبر، تنها می‌تواند توسط مترجمان متعهد ارائه شود، که مترجمان باید با جنبه‌های قانونی ترجمه اسناد آشنا باشند.

 

وظایف مترجم، محرمانه نگه داشتن اسناد و چک کردن طرح و قالب ترجمه با سند اصلی است. دارالترجمه ۴۰۳ تهران اسناد و مدارک

رسمی و حقوقی را به کلیه زبان ها ترجمه می کند.

 

دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ دارای مترجمان با تجربه و توانا، آماده پاسخگویی به نیازهای شما می‌باشد. مترجمین حرفه‌ای ما دارای تجربه

کاری هستند و سعی می‌کنند بی نقص‌ترین ترجمه را ارائه دهند.

 

علاوه بر این، شما می توانید در کمترین زمان و با قیمت مقرون به صرفه ترجمه با کیفیت تحویل بگیرید. دارالترجمه۴۰۳ تهران، ترجمه

دقیق و معتبر متون به زبان های خارجی را برای کسب و کار و استفاده شخصی شما انجام می‌دهد.

 
tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 13:09

کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای آرامش روان با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان بهزیستی با مدیریت آقای دکتر امیر پیرایش تاسیس گردیده است. کلینیک ندای آرامش روان با همراهی جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران تلاش کرده است تا گامی در جهت بهبود روش زندگی مراجعان خود برداشته باشد. مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره ندای آرامش روان با سابقه درخشان خود در زمینه علم روان شناسی و روان پزشکی آماده کمک رسانی به عزیزان مراجعه کننده می‌باشد.قابل ذکر است که مرکز مشاوره ندای آرامش روان با توجه به بهره‌گیری از متخصصین روانشناسی در حوزه‌های مختلف می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشکلات روانشناسی را پوشش دهد که از جمله آن می‌توان به روانپزشکی، کودک و نوجوان و بزرگسال به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی . این مرکز با استفاده از ابزارهای دقیق بالینی به ارزیابی و تشخیص اختلالات روانی می‌پردازد و سپس به طراحی و اجرای مناسب درمان‌های مورد نیاز سلامت مراجعان را بهبود می‌دهد.

کلینیک زوج درمانی - مرکز مشاوره خانواده - مرکز درمان وسواس - مرکز درمان افسردگی - مرکز درمان مشکلات جنسی - مرکز مشاوره پیش از ازدواج - مرکز مشاوره تلفنی

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : کلینیک زوج درمانی ,مرکز مشاوره خانواده ,مرکز درمان وسواس ,مرکز درمان افسردگی ,مرکز درمان مشکلات جنسی ,مرکز مشاوره پیش از ازدواج ,مرکز مشاوره تلفنی, نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 14:58

دکتر امیر پیرایش

متخصص روانشناسی

در این مرکز سعی بر این است تا با به کارگیري به روزترین وکارآمدترین روش های مداخله ای فردي، خانوادگی و ارتباطی و همچنین آموزش مهارتهاي ارتباطی، تحصیلی و شغلی، افراد با مشکلات خاص را به عرصه ی زندگی برگردانده و افراد عادی را به سطحی بالاتری برسانیم.

  •  مدرس دانشگاه
  •  عضو سازمان نظام روانشناسی
  •  عضو انجمن روانشناسی ایران
  •  عضو شورای سلامت شهر تهران
  •  مدیر و موسس کلینیک ندای آرامش روان
  •  عضو کمیته روانشناسی فدراسیون تیراندازی
  •  رئیس کمیته روانشناسی فدراسیون پهلوانی
  •  معاون اجتماعی مرکز مدیریت سلامت شهری
  •  ریاست ادارات سلامت مناطق 9 و 18 شهرداری تهران
  •  رئیس مرکز بهداشت و درمان مناطق 1،3،4،6،8 شهرداری تهران

مشاوره زوج درمانی - درمان وسواس - درمان افسردگی - مشاوره فردی - مشاوره خانواده

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : مشاوره زوج درمانی ,درمان وسواس ,درمان افسردگی ,مشاوره فردی ,مشاوره خانواده, نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 14:45

کلینیک ندای آرامش روان سال‌هاست که با کادری مجرب و متخصص به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خدمات روانشناسی ایران مشغول به فعالیت می باشد.
هدف مشاوره تلفنی ندای آرامش روان، ایجاد یک رابطه محرمانه با شما است که در واقع کیفیت زندگی شما را ارتقا می‌بخشد.
در مرکز ندای آرامش روان متخصصین و روانشناسان با تشکیل مداوم جلسات گروهی و همکاریهای علمی سعی در ارتقاء جلسات مشاورهای تلفنی و کمک رسانی بهتر به مراجعین را دارند.
این که آیا شما با موضوعات خاص سر و کار دارید ، یا به دنبال تجدید رضایت و تعادل زندگی هستید ، ما اینجا برای کمک به شما هستیم. 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره تلفنی روانشناسی روندی است که با نام‌های دیگری مانند خط بحران سال‌هاست در تمام دنیا فعالیت می‌کند. مشاوره تلفنی روانشناسی به این موضوع اشاره می‌کند که هر فردی می‌تواند از هر جایی که در آن زندگی می‌کند، بدون مراجعه به کلینیک روانشناسی به صورت حضوری، شماره‌ی تلفنی را وارد کرده و به روانشناسانی که در آن‌ طرف خط مشغول به فعالیت هستند، وصل شوند. و در ادامه می‌توانند مشکل خود را بیان کرده و راهکارهای مورد نیاز را دریافت کنند.

 

بهترین مشاوره تلفنی زوج - کلینیک مشاوره خانوادهبهترین مشاوره تلفنی وسواس - مشاوره تلفنی افسردگیمشاوره تلفنی اختلالاتمشاوره تلفنی پیش از ازدواج - مشاوره تلفنی

tarheeshel...
ما را در سایت tarheeshel دنبال می کنید

برچسب : بهترین مشاوره تلفنی زوج ,کلینیک مشاوره خانواده ,بهترین مشاوره تلفنی وسواس ,مشاوره تلفنی افسردگی ,مشاوره تلفنی اختلالات ,مشاوره تلفنی پیش از ازدواج ,مشاوره تلفنی, نویسنده : tarheeshel tarheeshel بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت: 14:28